Diligències penals per una pitó trobada en mal estat a Terrassa
La ser va ser localitzada en una furgoneta al passeig del Vint-i-dos de Juliol

- Diligències penals per una pitó trobada en mal estat a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de desembre de 2024 a les 11:50
La troballa d'una serp de grans dimensions dies enrere a Terrassa ha tingut una derivada penal. La Policia Municipal ha obert diligències per la presumpta comissió d'un delicte de maltractament animal.
Així ho ha indicat aquest dimecres el cos local, que aquest diumenge passat, 1 de desembre, va realitzar la intervenció de l'animal juntament amb el Cos d'Agents Rurals. Aquí teniu el vídeo publicat al Diari de Terrassa.
La serp, una pitó de Birmània de dos metres, va ser localitzada en una furgoneta al passeig del Vint-i-dos de Juliol. Segons la policia, que al migdia va acordonar els voltants del vehicle, l'animal es trobava "en mols males condicions". A més, es tracta d'una espècie "potencialment perillosa" i la seva tinença és il·legal. La policia segueix investigant els fets.
Notícies recomenades
-
Terrassa Alerta dels Mossos per una nova estafa a través de WhatsApp que ofereix feines falses
-
Terrassa FOTOS | Missa del Rocío
-
Terrassa Els Minyons estrenen una nova plaça de 9 a l'Hospitalet
-
Terrassa Junts valora positivament els dos anys de legislatura a Terrassa: "Hem aportat estabilitat, treball, rigor i qualitat"
-
Terrassa Incendi a Vallparadís que ha cremat 500 metres quadrats
-
Terrassa La intel·ligància artificial al servei del Tercer Sector de Terrassa