FGC registra prop de 6 milions d’usuaris a Terrassa el 2024
El servei tanca l’any amb un rècord històric de demanda de 97,4 milions de viatgers, un 7,2% més que els que es van comptabilitzar el 2023
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 16 de gener del 2025
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de gener de 2025 a
les 18:57
Actualitzat el
15 de gener de 2025 a les
18:58
Els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) han tancat l’any 2024 amb un registre de 5.809.961 usuaris a les estacions de Terrassa, un 15,3% més que el 2023, quan se’n van detectar 5.037.996. Però la ciutat vallesana només representa una part del total dels viatgers de totes les línies metropolitanes. En aquest sentit, aquest 2024 el servei de transport públic ha assolit un rècord històric de demanda, amb un total de 97,4 milions de viatgers, un 7,2% més que el 2023, i un 7% més que els que es van comptabilitzar el 2019. A la línia Barcelona-Vallès, concretament, durant el 2024 s’han registrat prop de 68,8 milions de trajectes, un 6% més que l’any anterior i un 3,8% més que el 2019. A banda de Terrassa, l’increment de la demanda respecte al 2023 ha estat superior a la mitjana en municipis com Sabadell (18,5%), Sant Quirze del Vallès (10,8%) i Rubí (9,2%), tot i que, en comparació amb el 2019, Sabadell i Terrassa són les ciutats on més ha crescut la demanda: un 40,4% i un 27%, respectivament.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu
-
Terrassa
L'Ajuntament recorre al Suprem la sentència sobre els clients de Mina
-
Terrassa
Ciutadans i entitats ja poden proposar idees per renaturalitzar les rieres de Terrassa
-
Terrassa
Els Minyons tornen al bressol de la colla amb una actuació a Can Torres
-
Terrassa
Alerta: es fan passar per l'Ajuntament de Terrassa per cometre estafes