Exposició solidària a Terrassa per ajudar Letur
La població d'Albacete va patir el desastre de la Dana

- Detingut per causar destrosses en una discoteca de Terrassa
Ara a portada
-
Terrassa El ple ajornat es farà dimecres i inclourà una proposta d'expedient sancionador a Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa Tot per Terrassa anuncia accions legals per la samarreta de la portaveu de Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa La històrica Llibreria Boada Riera torna a obrir en forma d'hamburgueseria el dilluns Redacció
Publicat el 27 de gener de 2025 a les 18:42
Letur, població de la província d'Albacete amb forts vincles amb Terrassa, va sofrir l'embat de la Dana el passat 29 d'octubre. La reacció solidària davant aquell desastre no es va fer esperar a la nostra ciutat, que al febrer tindrà una nova oportunitat per mostrar el seu suport als letureños en una exposició.
Del 7 al 15 de febrer, el centre cívic President Macià acollirà una exposició fotogràfica de Jesús Fernández Jiménez per recaptar fons per a aquesta localitat de Castella-la Manxa de la qual procedeixen molts egarencs. La mostra, denominada "Raíces" i organitzada per la Associació Cultural de Castilla-la Mancha de Terrassa i l'associació veïnal de Sant Pere Nord, s'inaugurarà el 7 de febrer a les 18.30 hores.
Els interessats a adquirir fotografies poden fer-ho en el compte d'Instagram @exporaicesletur o a través de l'adreça de correu electrònic expofotograficaporletur@gmail.com.
"El passat 29 d'octubre del 2024, la riuada de Letur va aixecar moltes arrels de la vegetació, però també dels letureños i letureñas, així com de persones que cada any el visiten. En definitiva, les de tots", diuen els organitzadors. L'exposició "sorgeix amb la voluntat de poder ajudar en la recuperació de la població de Letur després de la catàstrofe provocada pel pas de la Dana", agrega.
Els diners recaptats per l'adquisició de fotos i en altres esdeveniments seran donats a l'Ajuntament de Letur "per col·laborar en la recuperació de la localitat".
Notícies recomenades
-
Terrassa Nou aparcament provisional al barri de les Arenes
-
Terrassa Ple d’abril: videovigilància, lloguer social i una declaració contra les guerres a l'ordre del dia
-
Terrassa Suspesa la protesta dels veïns d'Arquimedes i Galileu
-
Terrassa Un incendi de contenidors afecta un edifici d'habitatges de Terrassa