Trens fora del seu horari a Rodalies per una incidència a la infraestructura
L’R4, que passa per Terrassa, és una de les tres línies afectades
- Trens fora del seu horari a Rodalies per una incidència a la infraestructura
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de febrer de 2025 a les 08:16
Actualitzat el 07 de febrer de 2025 a les 11:34
Una incidència a la infraestructura entre Sants i Plaça Catalunya ha obligat a circular per via única en aquest tram aquest divendres al matí, afectant la circulació de les línies R1, R3 i R4, que han acumulat retards i funcionaven fora del seu horari, segons ha informat Rodalies.
Cap a les 10.15 hores, una vegada els tècnics d'Adif han resolt la incidència, els trens han començat a recuperar progressivament els seus horairs i frquencies de pas.
Mentre no es resolia la incidència i per no incrementar els retards s'ha reduït l'oferta al túnel de Plaça Catalunya. Així, a l'R1 circulaven dos trens per hora i sentit i serveis complementaris que iniciaven o finalitzaven a l'estació de França; i a l'R4 (que passa per Terrassa) i l'R3 dos trens per hora i sentit. A més, el temps de viatge s'incrementava quan els combois passaven pel túnel de Plaça Catalunya.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral
-
Terrassa
Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos
-
Terrassa
Els premis Terrassenc de l'Any ja estan en mans de les seves guardonades