Activat el pla d'emergència per risc de pluja i inundacions a Terrassa
A la ciutat, el risc de pluges més intenses és entre la 1 i les 7 de la matinada de dissabte a diumenge
- Activat el pla d'emergència per risc de pluja i inundacions a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2025 a les 18:01
Actualitzat el 08 de març de 2025 a les 18:03
L'alcalde Jordi Ballart ha activat aquest dissabte a la tarda el Pla d'Emergència Municipal en fase d'alerta pels incidents que es puguin generar davant del risc de pluja intensa i d’inundacions durant les pròximes hores, atenent a l’activació de l’INUNCAT en fase d’alerta per part del CECAT.
D'acord a les previsions actualitzades pel Servei Meteorològic de Catalunya, es pot superar el llindar d'intensitat de pluja de 20mm en 30 minuts a gran part de Catalunya, i els xàfecs poden anar acompanyats de tempesta i de ratxes fortes de vent. A Terrassa, es preveu que el risc sigui alt durant aquesta matinada de diumenge, entre la 1 a les 7 hores.
Es recomana seguir els consells d'autoprotecció davant les incidències que es puguin generar pel risc de pluges intenses durant les pròximes hores
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el seu primer parc infantil totalment inclusiu
-
Terrassa
Nova Aula ATECA a l’Institut Santa Eulàlia
-
Terrassa
L'ordenança de convivència i el 26F, al debat de portaveus
-
Terrassa
Lliçó contra l'oblit dels joves al claustre de Sant Francesc: “El franquisme va morir matant"
-
Terrassa
Andreu Buenafuente para l'emissió de "Futuro Imperfecto": "Haig de parar una mica per recuperar-me"
-
Terrassa
Noves promocions i un mestre de referència: la FOOT distingeix David P. Piñero en una graduació multitudinària