Més places d’àrea exprés: ara a Josep Tarradellas
L’Ajuntament incorpora nou places d’aparcament temporal a l’avinguda després de les peticions de l’associació de veïns relacionades amb la seguretat
- “Serem al ‘play-off’, no en tinc cap dubte”
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2025 a
les 19:39
L’Ajuntament de Terrassa ha incorporat una nova àrea exprés d’estacionament de nou places a l’avinguda de Josep Tarradellas, a l’altura del carrer Balmes, després que la setmana passada se n’incorporessin deu a l’avinguda Abat Marcet, entre la plaça de l’Aigua i el carrer del Doctor Cistaré.
Mentre que en aquest segon cas ha estat per facilitar l’accés al comerç, arran d’una petició de l’associació de veïns del barri del Poble Nou-Zona Esportiva, en el cas de l’avinguda Tarradellas, però, el motiu de la sol·licitud d’incorporar aquest tipus de places d’aparcament per part de l’Associació de Veïnes i Veïns del Torrent d’en Pere Parres ha estat la seguretat.
El portaveu de l’associació, Txetxu Sanz, explica que l’objectiu de la seva petició al consistori és “facilitar la visibilitat dels vianants a l’hora d’accedir al pas de vianants”. En aquesta mateixa cruïlla, fa dues setmanes s’hi van posar en marxa uns semàfors llargament reivindicats pel veïnat, després que el juny passat s’hi produís un atropellament mortal i, el gener, un altre que va ferir lleument una dona.
“Volem evitar que els cotxes aparquin en doble fila”, assenyala Sanz, que reconeix que en aquella zona de la ciutat hi ha manca d’aparcament. En aquest sentit, diu que des de l’Ajuntament els van assegurar que adaptarien algun dels solars del barri per fer-hi aparcament: “Però un any després ens han dit que no es farà, perquè l’espai està reservat per a construir-hi habitatge”.
Les àrees d’estacionament exprés permeten estacionar-hi durant un temps limitat. Cal deixar en un lloc visible del vehicle un document que consigni l’hora en què s’hi ha aparcat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’esperança com a motor educatiu centra la 37a Jornada de l’Escola Pia a Terrassa
-
Terrassa
“Prohibit mirar: avui els colors es tasten!”, el conte guanyador del concurs de Sant Jordi de MútuaTerrassa
-
Terrassa
Leitat rebrà el Premi d’Honor en la 10a gala dels Premis Muncunill a la Innovació
-
Terrassa
Els Relats Solidaris de l’Esport, a benefici de la Fundació Avan
-
Terrassa
Llargues cues pel procés de regularització a Terrassa: “M’agradaria revalidar els meus títols i continuar estudiant”
-
Terrassa
ERC demana un pla per frenar la despersonalització comercial als carrers de Terrassa