Més places d’àrea exprés: ara a Josep Tarradellas
L’Ajuntament incorpora nou places d’aparcament temporal a l’avinguda després de les peticions de l’associació de veïns relacionades amb la seguretat
- “Serem al ‘play-off’, no en tinc cap dubte”
ARA A PORTADA
-
-
La "sorprenent" solució pel desdoblament del CAP Rambla: mateix edifici i sense ampliació de plantilla Joan Muñoz
-
-
Balanç d'una jornada amb vents de fins a 85 km/h: caigudes d'arbres, fanals, tendals i façanes Arnau Fort
-
El jove terrassenc amb una malaltia ultrarrara que va poder anar d'Erasmus: "Fins a l'últim moment no sabíem si podria fer el tractament" Arnau Fort
Publicat el 12 de març de 2025 a les 19:39
L’Ajuntament de Terrassa ha incorporat una nova àrea exprés d’estacionament de nou places a l’avinguda de Josep Tarradellas, a l’altura del carrer Balmes, després que la setmana passada se n’incorporessin deu a l’avinguda Abat Marcet, entre la plaça de l’Aigua i el carrer del Doctor Cistaré.
Mentre que en aquest segon cas ha estat per facilitar l’accés al comerç, arran d’una petició de l’associació de veïns del barri del Poble Nou-Zona Esportiva, en el cas de l’avinguda Tarradellas, però, el motiu de la sol·licitud d’incorporar aquest tipus de places d’aparcament per part de l’Associació de Veïnes i Veïns del Torrent d’en Pere Parres ha estat la seguretat.
El portaveu de l’associació, Txetxu Sanz, explica que l’objectiu de la seva petició al consistori és “facilitar la visibilitat dels vianants a l’hora d’accedir al pas de vianants”. En aquesta mateixa cruïlla, fa dues setmanes s’hi van posar en marxa uns semàfors llargament reivindicats pel veïnat, després que el juny passat s’hi produís un atropellament mortal i, el gener, un altre que va ferir lleument una dona.
“Volem evitar que els cotxes aparquin en doble fila”, assenyala Sanz, que reconeix que en aquella zona de la ciutat hi ha manca d’aparcament. En aquest sentit, diu que des de l’Ajuntament els van assegurar que adaptarien algun dels solars del barri per fer-hi aparcament: “Però un any després ens han dit que no es farà, perquè l’espai està reservat per a construir-hi habitatge”.
Les àrees d’estacionament exprés permeten estacionar-hi durant un temps limitat. Cal deixar en un lloc visible del vehicle un document que consigni l’hora en què s’hi ha aparcat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
L'Ajuntament tanca el Parc de Sant Jordi, el Cementiri i recomana no fer activitats a l’aire lliure
-
Terrassa
Professionals del CST reclamen més seguretat als centres per combatre agressions com les de dijous passat a Rubí
-
Terrassa
Civisme: noves normes als busos i sancions més altes
-
Terrassa
Alerta amb el vent: activat el Pla d'Emergència Municipal
-
Terrassa
L’Ajuntament defensa que la despesa social al pressupost del 2026 arriba al 16,5%
-
Terrassa
La tecnologia que veu el foc abans que el fum