Mor Lídia Segués, locutora històrica de Ràdio Terrassa
Se la coneixia especialment per haver presentat el programa de sardanes i cultura popular "Contrapunt"
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
02 d’abril de 2025 a
les 12:11
La locutora terrassenca Lídia Segués Ballbé ha mort als 91 anys. Va ser una de les veus destacades de Ràdio Terrassa on va treballar durant 42 anys i se la coneixia especialment per haver presentat el programa de sardanes i cultura popular "Contrapunt".
"Contrapunt" va estar en antena durant 25 anys (1968-1993).
Lídia Segués nascuda l'any 1933 va començar a Ràdio Terrassa als 18 anys, col·laborant com a actriu en obres de radioteatre. Més endavant, va convertir-se en locutora i també en una de les veus habituals de les falques publicitàries de l'emissora.
En els seus inicis, va presentar el programa “Nosotras” amb Odette Pinto.
A més, va ser segona veu a diversos programes on va compartir el micròfon de Ràdio Terrassa amb altres locutors com Fernando del Collado o Josep Cuní. El seu funeral ha estat aquest dimecres al complex funerari municipal de Terrassa.
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació
-
Terrassa
La satisfacció per l’atenció primària a Terrassa, molt per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa rescaten persones atrapades en ascensors cada 40 hores
-
Terrassa
Terrassa amplia el record als deportats amb quatre noves llambordes Stolpersteine