La platja és un dels decorats habituals de les vacances dels nostres lectors. La Costa Brava és un dels espais preferits. També el Delta de l’Ebre i les platges de la resta de la Península. Fins dijous podeu participar en el concurs fotogràfic. Aquí en teniu tots els detalls.
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Espectacles Rosa Boladeras, premi Margarida Xirgu del teatre català: "Ara formo part d'un grup de privilegiades" Javier Llamas
-
-
Terrassa El gest de Dani Olmo amb Terrassa: bandera a la cintura després de conquerir el Mundial Laura Massallé
-
Terrassa Tanca L'Àpat, una de les cafeteries de referència de Sant Pere Nord: "Hem crescut amb la nostra clientela" Arnau Fort
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
05 de setembre de 2025 a
les 19:42
- Una panoràmica de la cala de Sa Conca, a S’Agaró -
- Anna Manent
- En Pasqual i la Isabel, gaudint d’una setmaneta a la platja de la Ràpita -
- Isabel Castro
- Una petita acrobàcia a la platja del Palmar de Vejer -
- Cristina
- La badia de Sant Feliu de Guíxols amb el port de fons -
- Anna Solanellas
- Relax a la cala dels Canyers, a Palamós -
- Quim Canales
- Llegint l’aplicació mòbil del Diari a la cala s’Alguer de Palamós -
- Guillem Tort
Notícies recomenades
-
Terrassa
18 de juliol: del cop d’estat a la revolució
-
Terrassa
El PP vol treure més partit a les càmeres de videovigilància
-
Terrassa
Montserrat Font, nova cap del servei de Protecció Civil
-
Terrassa
La pista del poliesportiu de la Maurina estrenarà paviment
-
Terrassa
La doctora del CST Maite Garolera, nova catedràtica de Psicologia de la UIC: "Recerca i assistència han d'anar de la mà"
-
Terrassa
El PSC qualifica de "mandat perdut" els tres anys de govern de Ballart i s'alça per liderar "una nova etapa"