Un nou robatori de cable entre les estacions de Sant Sadurní d'Anoia i la Granada està provocant hores d'incertesa i complicacions als usuaris de l'R4 de Rodalies aquest dijous a la tarda. A conseqüència d'aquest acte vandàlic, els trens circulen amb retards mitjans que superen els 30 minuts.
Per tal d'intentar gestionar la incidència, Renfe ha reduït l'oferta a un tren per hora i sentit en el tram entre Manresa i Sant Vicenç de Calders, com també entre la capital del Bages i Martorell. A més, els combois amb origen o destinació a Vilafranca del Penedès estan finalitzant i iniciant el seu recorregut de manera provisional a l'estació de Martorell.
Per tal de garantir la mobilitat dels viatgers del Vallès i la comarca veïna, s'ha habilitat un servei alternatiu per carretera mitjançant busos llançadora que cobreixen el tram entre Terrassa i Manresa. Es recomana als usuaris consultar l'estat del servei abans de desplaçar-se a les estacions.