Els rubinencs han presentat 59 propostes als pressupostos participatius 2020 durant la fase d'aportacions. D'aquestes, 45 idees s'han fet arribar a través de la plataforma Rubí Participa i les 14 restants s'han recollit a un taller participatiu celebrat al juny a l'edifici Rubí Forma. El taller de participació va comptar amb la presència de 17 ciutadans que van exposar i debatre diverses idees d'inversió per a la ciutat. Les 59 propostes es poden consultar a l'apartat corresponent de la plataforma Rubí Participa.
Ara, totes aquestes propostes passen a la fase de validació tècnica, que s'allargarà durant tot aquest mes de juliol. És el moment d'avaluar la viabilitat tècnica i econòmica de cada un dels projectes. Aquest procés anirà a càrrec de tècnics municipals.
priorització
El procés participatiu farà una nova aturada al mes d'agost i al setembre la ciutadania tornarà a ser convocada a prendre decisions. Així, de l'1 al 30 de setembre, la plataforma Participa Rubí canalitzarà la priorització de totes les propostes que hagin rebut el vistiplau dels tècnics municipals.
Superada aquesta fase, serà el moment de la votació final de propostes, que s'allargarà tot el mes d'octubre.
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga Sergi Estapé
-
Diners La Cecot celebra la unificació dels calendaris de Verifactu i la factura electrònica Laura Massallé
-
Terrassa Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu Pilar Màrquez
Publicat el
18 de juliol de 2019 a
les 19:43
Notícies recomenades
-
Comarca
La Policia Local de Castellbisbal recupera una moto robada
-
Comarca
Dotze exposicions amb el rostre com a protagonista
-
Comarca
Viladecavalls revisa el Mapa de Patrimoni Cultural
-
Comarca
Sant Cugat analitza el subsol del Monestir
-
Comarca
Obres de millora al pont de la C-58z
-
Comarca
Homenatge a Blai Bonet i a Clementina Arderiu