Endesa ha invertit 100.000 euros per reformar tecnològicament la subestació de Rubí amb l'objectiu de millorar la qualitat i la continuïtat del servei elèctric a 28.056 clients repartits entre vuit municipis del Vallès Occidental, entre els que es troba Terrassa, i de la comarca del Baix Llobregat.
En concret, l'actuació ha consistit a substituir els equips encarregats de protegir un dels transformadors de la instal·lació per uns de nova tecnologia, avançada i d'última generació. Aquests dispositius són els responsables de desconnectar el transformador, com a mesura preventiva, en cas de produir-se qualsevol pertorbació aliena a la xarxa, com, per exemple, condicions meteorològiques adverses, vandalisme o impactes d'elements estranys. Alhora, s'augmenta la seguretat i la informació del subministrament elèctric i la seva solidesa, ja que es pot reconnectar a distància o automàticament quan la pertorbació desapareix.
Aquesta actuació beneficiarà un total de 8 municipis del Vallès Occidental i Baix Llobregat: Abrera, Castellbisbal, Molins de Rei, El Papiol, Rubí, Sant Cugat del Vallès, Sant Quirze del Vallès i Terrassa.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2019 a
les 12:59
Notícies recomenades
-
Comarca
Tecnologia contra el malbaratament alimentari al Vallès
-
Comarca
La Policia Local de Castellbisbal recupera una moto robada
-
Comarca
Dotze exposicions amb el rostre com a protagonista
-
Comarca
Viladecavalls revisa el Mapa de Patrimoni Cultural
-
Comarca
Sant Cugat analitza el subsol del Monestir
-
Comarca
Obres de millora al pont de la C-58z