El Govern, l'Ajuntament de Barcelona i les principals associacions empresarials, socials i veïnals de la capital catalana van advocar ahir, en la primera sessió del grup de treball del pla estratègic "Barcelona Ciutat Segura", per modificar el Codi Penal per a lluitar contra la reincidència.
En roda de premsa després de la reunió, en la qual es va assumir el compromís de tindre llest el pla estratègic en un termini màxim de tres mesos, el conseller d'Interior, Miquel Buch, va detallar que encara estan estudiant l'abast d'aquesta reforma del Codi Penal que propugnen, ja que inicialment va encaminada a combatre la reincidència en els furts, però no es descarta que finalment també inclogui aspectes relatius als robatoris violents.
Les entitats socials, econòmiques i veïnals van proposar mesures per a anar treballant en els pròxims mesos, especialment per a millorar la prevenció dels delictes, i amb aspectes com un urbanisme que permeti una major il·luminació a les nits o que els locals nocturns no estiguin tan concentrats.
ARA A PORTADA
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa Redacció
-
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
Publicat el
05 de setembre de 2019 a
les 21:33
Notícies recomenades
-
Comarca
Gran desplegament policial a Rubí per trobar un agressor sexual
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal
-
Comarca L'alcalde de Sant Cugat del Vallès demana al Govern que relaxi les restriccions per la PPA al municipi
-
Comarca
Aproven la reforma de l’espai esportiu de Can Serra
-
Comarca
Una setantena de motos, a la Vacaclàssic