El president del Parlament, Roger Torrent, ha valorat aquest dijous la mobilització registrada ahir durant la Diada, i ha subratllat que, més enllà de la xifra de participants, "l'important és que hi ha un moviment de fons" que roman en la societat catalana.
En unes declaracions a Ràdio 4, Roger Torrent ha destacat que "no hi ha un altre moviment civil i polític a Europa que s'hagi manifestat de forma tan massiva, cívica i de forma persistent" com ho fa l'independentisme català.
Ha llevat importància, en aquest sentit, al fet que la manifestació convocada per la Assemblea Nacional Catalana (ANC) no fos ahir tan multitudinària com en anys precedents, perquè "les xifres són relatives" i "si ens hem de comptar, fem-ho bé, a través d'un referèndum".
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de setembre de 2019 a les 11:03
Notícies recomenades
-
Comarca
El Campament Màgic obre portes a Rubí abans de Reis
-
Comarca
Millores a la línia d’autobús urbà de Vacarisses M10
-
Comarca
Entra en marxa la Zona de Baixes Emissions a Rubí
-
Comarca
La gestió de l’aigua de Vacarisses passa a l’empresa pública GIACSA
-
Comarca
El Vallès creix un 34% els últims 25 anys
-
Comarca
La mala combustió d'una estufa posa en perill la vida d'una família a Castellbisbal