La Fiscalia ha demanat que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) investigui el Síndic de Greuges, Rafael Ribó, per suposat delicte de suborn passiu impropi per acceptar una invitació a la final de la Lliga de Campions de futbol del 2015 a Berlín.
Així ho planteja la Fiscalia Anticorrupció en un escrit presentat al Jutjat Central d'Instrucció número 5 de l'Audiència Nacional perquè remeti la corresponent exposició raonada al TSJC.
La Fiscalia explica que "a la vista dels informes de la Guàrdia Civil de 13 de març i 1 d'agost de 2019 interessa que se sol·liciti de el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya que valori la seva competència per conèixer de la investigació dels fets". Explica que al juny del 2015 l'empresari Jordi Soler imputat a l'Audiència Nacional en el cas de les mossegades del 3 per cent- "va decidir convidar diverses personalitats de l'àmbit del partit polític CDC o d'institucions públiques de Catalunya, a la final de la Lliga de campions de la UEFA, que se celebrava a Berlín".
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de gener de 2020 a les 20:37
Notícies recomenades
-
Comarca Jornada lúdica a Rubí i Sant Cugat per aturar el nou ecodistricte de Can Sant Joan
-
Comarca El fons documental de Joan Tortosa, per a Sant Cugat
-
Comarca Rubí rep 300.000 euros per a la “Bombonera”
-
Comarca Viladecavalls renova 725 metres de la xarxa d’aigua potable
-
Comarca Rubí inaugura el parc de la rambla del Ferrocarril
-
Comarca Obres al camí entre l’estació i Costablanca, a Castellbisbal