El Departament de Salut informa que en les últimes hores s'han confirmat 699 positius nous de coronavirus SARS-Cov-2 a Catalunya, cosa que eleva la xifra total a 34.726. Del total de casos acumulats, fins ara han mort amb la Covid-19 un total de 3.538 persones, després de registrar ahir 96 morts enfront dels 111 del dia anterior. Des de l'inici de l'epidèmia fins ara, un total de 2.713 persones han estat ingressades de gravetat.
A més, del nombre total de positius arreu del país, 5.403 són professionals sanitaris.
Des de l'inici de la pandèmia de coronavirus a Catalunya, s'han comptabilitzat fins avui un total de 15.602 altes hospitalàries de persones diagnosticades amb la Covid-19.
Amb dates tancades a 12 d'abril, i segons la informació que fan arribar els propis centres, hi ha 3.659 persones que viuen a residències de gent gran que tenen diagnòstic de coronavirus. Aquestes persones estan aïllades, estan sent tractades i la seva atenció segueix els protocols marcats pel Departament de Salut. A més, 1.113 residents estan hospitalitzats. Des del 15 de març, han mort per coronavirus 1.825 persones residents, segons ens han informat els mateixos centres.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’abril de 2020 a les 12:14
Notícies recomenades
-
Comarca
FGC programa visites a l’Espai Expositiu de la Cotxera de Rubí
-
Comarca
Un jove, amb família a Sant Cugat, una de les víctimes mortals de l’incendi a Suïssa
-
Comarca
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7 a Castellbisbal
-
Comarca
Dol a Vacarisses per la mort del mossèn Sebastià
-
Comarca
Vacarisses millora l’accessibilitat a la biblioteca El Castell
-
Comarca
Dotze morts a les carreteres del Vallès Occidental durant el 2025