El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest dimarts que "a la fi de juny" espera que tot el país pugui entrar en una etapa de "nova normalitat" una vegada controlada la pandèmia del *coronavirus, ja que serà quan es completarà el pla de desescalada establert en quatre fases.
En la roda de premsa després del Consell de Ministres, en el qual s'ha aprovat aquest "Pla per a la Transició cap a una nova normalitat", ha explicat que cadascuna d'aquestes quatre etapes serà d'unes dues setmanes de durada pel que el procés complet durarà un mínim de sis setmanes i un màxim de vuit.
Serà a la fi de juny, per tant, quan tot el país podrà entrar "en la nova normalitat si l'evolució de la pandèmia està *contralada en tots els territoris", ha advertit
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’abril de 2020 a
les 18:28
Notícies recomenades
-
Comarca
Un home ferit en un incendi forestal entre Castellbisbal i Rubí
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses
-
Comarca
Es reprèn la circulació de trens pel túnel de Rubí
-
Comarca
Escorcollen per segon cop l’IRTA-CReSA per la pesta porcina africana