El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) publica avui una resolució del Departament de Salut per la qual queda prohibit fumar a l'aire lliure i en qualsevol espai públic, incloses les terrasses dels bars, si no es pot guardar una distància mínima de dos metres.
La resolució, que entra en vigor avui mateix, també estableix que l'horari de tancament dels bars i restaurants serà com a màxim a la una de la matinada i que des de la mitjanit no podran acollir nous clients.
La prohibició de fumar a l'aire lliure si no hi ha dos metres de distància interpersonal s'aplica des d'avui tant al tabac com a altres productes, inclosos inhaladors, pipes d'aigua, pipa i altres sistemes.
La resolució també recorda a la ciutadania la recomanació de limitar les trobades socials fora del grup de convivència estable i que aquestes trobades, en qualsevol cas, no poden ser de més de deu persones.
La prohibició de fumar als espais públics i la limitació a la una de la matinada del tancament de bars i restaurants són mesures extraordinàries per mitigar la propagació de la Covid que es van acordar per unanimitat el passat dia 14 d'agost per tot Espanya el en Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 d’agost de 2020 a les 12:15
Notícies recomenades
-
Comarca
El pavelló municipal de Viladecavalls, tancat per afectacions a la coberta
-
Comarca
Dilluns comença la pacificació de l'avinguda de l'Estatut de Rubí
-
Comarca
El Centre de Tractament de Residus del Vallès Occidental recuperarà unes 1.700 tones més cada any
-
Comarca
Un nou radar mòbil a Viladecavalls per controlar la velocitat
-
Comarca
Obres per fer un nou pas de vianants a Rubí
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat veu “viable” la integració de Bellaterra