Catalunya ha notificat 1.383 nous casos de coronavirus confirmats amb proves PCR i 16 morts en les últimes 24 hores, amb un lleuger augment del nombre de persones ingressades i de pacients a les UCI dels hospitals.
Segons les dades facilitades pel departament de Salut de la Generalitat a la pàgina web dadescovid.cat, en les últimes 24 hores s'han detectat 1.383 nous contagis quan ahir van ser 1.077, i el nombre de persones mortes ha passat de 29 a 16.
Les persones ingressades han pujat una mica respecte a ahir, i han passat de 762 a 768 (+ 6) avui divendres als hospitals catalans, dels quals 135 (+1) són a les unitats de cures intensives (UCI).
El risc de rebrot ha pujat també lleugerament, en passar de 150,91 a 151,13, segons Salut, cosa que trenca la tendència de descens lent i continuat registrat des de finals de la setmana passada.
El total de persones contagiades a Catalunya des de l'inici de la pandèmia confirmades amb proves PCR s'eleva a 127.027, indiquen les dades facilitades per Salut, mentre que el total incloent tot tipus de proves ascendeix a 150.809 des del març passat.
Pel que fa a les persones que han mort a Catalunya per la Covid-19, la xifra s'eleva a 13.221, 16 més en les últimes hores.
D'aquests morts a causa de la pandèmia, 4.181 han estat persones grans que vivien en residències geriàtriques, una més que els comptabilitzats fins ahir.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de setembre de 2020 a les 11:26
Notícies recomenades
-
Comarca
Ordeig diu que el primer radi del focus de PPA no es modifica pel positiu de Sant Cugat i fa una crida a la calma
-
Comarca
Mor una noia de 20 anys que anava en patinet atropellada per un cotxe a Sant Cugat
-
Comarca
Els Mossos i la Guàrdia Civil escorcollen l'IRTA-CReSa pel brot de pesta porcina africana
-
Comarca
L'escola La Mirada de Sant Cugat, el primer trimestre del 2026
-
Comarca
Rubí estrena "Regala Rubí", una caixa regal que aposta pel comerç de proximitat
-
Comarca
Deu nous senglars morts per pesta porcina dins del radi del primer brot