El president del Parlament, Roger Torrent, ha oficialitzat avui davant el ple de la cambra catalana l'inici del compte enrere cap a la convocatòria automàtica d'eleccions, previstes per al 14 de febrer. En l'arrencada de ple, Torrent ha donat lectura a la comunicació a la cambra sobre la impossibilitat d'investir un substitut de l'inhabilitat Quim Torra com a president de la Generalitat.Un cop "consultats els representants" dels grups parlamentaris, ha dit Torrent, es "constata que no ha estat possible proposar a la plena un candidat" a la presidència.
La comunicació serà publicada aquest mateix dimecres al Butlletí Oficial de Parlament de Catalunya i activarà el termini de dos mesos preceptiu, esgotat el qual, si no hi ha hagut investidura, seran convocades automàticament eleccions a Catalunya per 54 dies després, és a dir, el diumenge 14 de febrer.
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
21 d’octubre de 2020 a
les 10:51
Notícies recomenades
-
Comarca
Enfonsaments a les calçades de la C-16 a Viladecavalls
-
Comarca Tres detinguts per múltiples robatoris amb força a l'interior d'habitatges a Sant Cugat
-
Comarca
El músic i director vallesà Jordi Savall, Premi Ernst von Siemens de Música
-
Comarca
Gran desplegament policial a Rubí per trobar un agressor sexual
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal