Catalunya prioritzarà que en les pròximes eleccions autonòmiques, previstes per al 14 de febrer, els punts de votació s'ubiquin en pavellons i grans espais en comptes de situar-se en escoles, ja que els experts creuen que així es garantirà una major seguretat davant de la Covid-19.
Així ho ha aprovat el Procicat a proposta del Departament d'Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència que lidera Bernat Solé.
Tot i que encara no està llest tot el protocol per a les pròximes eleccions catalanes, sí que s'ha donat llum verda a la part que aborda com hauran de ser els col·legis electorals. El document estableix que hauran de ser espais grans, com pavellons, que permetin una baixa densitat -2,5 metres quadrats per persona, com a mínim- i que disposin de ventilació constant.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2020 a
les 11:16
Notícies recomenades
-
Comarca
L’aufrany consolida la seva recuperació a Sant Llorenç amb el tercer any consecutiu d’anellament de polls
-
Comarca VÍDEO | Conducció temerària desafiant la policia
-
Comarca
Rellinars recupera el tradicional “Pa amb vi i sucre”
-
Comarca
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Collserola i mantindran dotacions a la nit per "deixar-lo rematat"
-
Comarca
La Primitiva cau a Rubí
-
Comarca
L'R4 i l'R8 recuperen el servei al tram des de Martorell fins a Rubí i Molins de Rei