L'Ajuntament de Matadepera instal·larà ben aviat noves càmeres de videovigilància al poble, que cobriran els trams de la plaça de l'Església, el carrer Sant Joan, la carretera de Terrassa, la zona de la plaça de Cal Baldiró, el carrer Sant Isidre i el carrer Pratginestós. Està previst que entrin en funcionament a principis del mes de gener.
Amb aquesta nova intervenció, al municipi ja hi haurà més de seixanta càmeres de videovigilància que han de servir per garantir la seguretat dels vianants, evitar robatoris i prevenir actes vandàlics. Les càmeres compleixen tots els requisits de la llei de protecció de dades i el seu ús ha d'estar autoritzat pel Departament d'Interior. Tan bon punt compleixin tots aquests requisits, aquestes càmeres també controlaran l'estacionament regulat de la plaça de la Germandat de Sant Sebastià, plaça de Cal Baldiró i voltants.
Compromís
La instal·lació de noves càmeres de videovigilància és un dels compromisos que va adquirir l'Ajuntament de Matadepera per lluitar contra els robatoris en domicilis, com també la contractació de vigilància privada per controlar els punts més conflictius, entre altres mesures.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de desembre de 2020 a
les 21:01
Notícies recomenades
-
Comarca
Dos ferits greus, un de menys greu i un de lleu arran d'una explosió a una joieria
-
Comarca
El curs escolar s'iniciarà al Vallès amb més de 167.000 alumnes inscrits
-
Comarca
VÍDEO | Un incendi de la vegetació del voral de la C-58 obliga a tallar el sentit Terrassa
-
Comarca
Aliança Catalana aterra al Vallès entre crits de "fora feixistes"
-
Comarca
La Fundació Banc Sabadell i Impulsa col·laboren per a becar estudis d’FP
-
Comarca
Dos detinguts a Sant Cugat per integrar un grup criminal dedicat al furt i a l'estafa bancària