La CUP ha demanat ajornar les eleccions catalanes que estan previstes pe ral 14 de febrer a la vista de l'augment dels contagis per la Covid-19 i "per responsabilitat", i aquesta és la posició que traslladarà aquest matí en la reunió de la taula de partits.
Segons indica la CUP en un comunicat, l'ajornament de les eleccions es planteja únicament per motius sanitaris i la seva postura ja la va anunciar ahir a la nit la seva cap de llista, Dolors Sabater, al canal 3/24 de la televisió catalana.
La CUP considera que l'ajornament de les eleccions hauria de formar part d'un paquet de mesures més ampli per fer front a la Covid-19 "des d'una perspectiva sanitària i socioeconòmica que inclogui aturar les activitats no essencials".
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de gener de 2021 a
les 11:39
Notícies recomenades
-
Comarca
Un 76% dels veïns de Sant Cugat, a favor de controlar l’empadronament
-
Comarca
Prova pilot a Sant Cugat per controlar els patinets
-
Comarca
Intervenen 554 plantes de marihuana en un cultiu d’interior d’un habitatge de Sant Llorenç Savall
-
Comarca
Distingeixen la feina de tres bombers voluntaris de Viladecavalls
-
Comarca
Nous pisos públics a Ullastrell i Vacarisses
-
Comarca
Prova pilot per millorar la recollida de material tèxtil a Rubí