Catalunya ha notificat 4.431 contagis per la Covid-19 i 69 morts més les últimes 24 hores malgrat que els principals indicadors epidemiològics continuen baixant lentament, com el risc de rebrot, que aquest dijous s'ha situat en 664 enfront dels 678 punts d'ahir.
Segons les dades actualitzades pel Departament de Salut, avui hi ha un total de 2.844 persones hospitalitzades amb la Covid, 19 més que ahir, de les quals 621 (9 més que ahir) estan greus a les UCI dels hospitals catalans.
No obstant això, avui és el quart dia consecutiu que ha tornat a disminuir el risc de rebrot, 664 (678, ahir); la velocitat de contagi (Rt), que avui se situa en l'1,07 (1,09, ahir), i la positivitat de les proves de coronavirus (8,63 per cent d'avui davant i l'8,77 per cent d'ahir).
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2021 a
les 11:22
Notícies recomenades
-
Comarca
La UAB fixa en 15 els jutges necessaris per als nous jutjats de Sant Cugat
-
Comarca
Ullastrell celebra la Fira de la Cervesa amb sis dels millors productors artesans
-
Comarca
Obres de renovació de l’ascensor a l’estació de La Floresta
-
Comarca
Adif tancarà el túnel de Rubí set setmanes
-
Comarca
Famílies d'infants amb sordesa denuncien que els deixen sense bus escolar: "No volem diners, volem el transport"
-
Comarca
Aproven projectes d’urbanització de diversos nuclis