El mercat de venda no sedentària de Rubí, present a la ciutat des de fa 40 anys, tornarà a obrir avui, dissabte, al carrer d'Antoni Sedó. El mercadal -on es poden adquirir productes variats que van des del tèxtil, el calçat, els complements, la perfumeria i les plantes fins a l'alimentació- s'havia deixat de fer amb motiu de les mesures de contenció de la Covid-19 emeses per la Generalitat de Catalunya i aquest cap de setmana reprèn l'activitat amb limitacions de seguretat per garantir la distància entre persones i evitar aglomeracions.
D'aquesta manera, la distància entre les 57 parades del mercat serà de dos metres i l'aforament es reduirà a un terç de la seva capacitat. Els paradistes hauran de tenir gel hidroalcohòlic i guants d'un sol ús, segons el tipus de productes que venen, i hauran de procurar que la clientela mantingui també la distància interpersonal de dos metres. L'ús de mascaretes serà obligatori per a les persones de més de sis anys, com a la resta de l'espai públic.
Per tal de poder limitar correctament l'aforament, només es podrà accedir al mercadal per tres punts: els dos extrems del carrer d'Antoni Sedó i el carrer del Doctor Ferran. Queden anul·lades les entrades pels carrers de Miquel Servet i de Ciutat de Mendoza.
L'horari d'obertura serà l'habitual, de les 9 a les 14 hores.
ARA A PORTADA
-
-
Positivo Boy & Girl, botiga de barri: “Ens buscàvem la vida i anàvem a Londres per buscar producte que aquí no estava tan vist” Alejandro García
-
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa Redacció
-
-
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell" Pilar Màrquez
Publicat el
19 de març de 2021 a
les 21:51
Notícies recomenades
-
Comarca
Gran desplegament policial a Rubí per trobar un agressor sexual
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal
-
Comarca L'alcalde de Sant Cugat del Vallès demana al Govern que relaxi les restriccions per la PPA al municipi
-
Comarca
Aproven la reforma de l’espai esportiu de Can Serra
-
Comarca
Una setantena de motos, a la Vacaclàssic