La música local serà la protagonista de l'Espai ARTBORETUM a la Festa Major de Rubí
Comarca
Estarà ubicat al costat del Castell i acollirà concerts del 26 al 29 de juny
- La música local serà la protagonista de l'Espai ARTBORETUM a la Festa Major de Rubí
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
22 de juny de 2021 a
les 08:00
Actualitzat el
21 de juny de 2021 a les
17:13
Joa Lwest, Sergi Estella i Andrea Mir són uns dels cinc artistes rubinencs que actuaran al nou Espai ARTBORETUM de la Festa Major, on la música local serà la protaginista. Estarà ubicat al costat del Castell i acollirà cada dia, del 26 al 29 de juny, actuacions a càrrec d’artistes locals. A més, tindrà l’unic servei de restauració de tota la festivitat i d’un mercat de moda i gastronomia.
Mosiés Rodríguez Cantón, regidor de Promoció i Dinamització Cultural, explica que volien que aquesta edició de la Festa Major els artistes locals hi tinguessin un paper destacat, per tant, “l’Espai ARTBORETUM serà un emplaçament important d’aquesta edició, un lloc de trobada, i creiem que ubicar allà les seves actuacions donarà gran visibilitat al talent rubinenc”.
Programació de l'Espai ARTBORETUM
El duo Joa Lwest, format pels rubinencs Marc Esteve i Ferran Cortés iniciaran la jornada de concerts el dissabte 26 de juny. A les 13.30 hores interpretaran composicions amb vocació intimista, properes al pop i al folk que van crear durant el període de confinament. També tindrà lloc l’espectacle de màgia d’Òscar Sanjuan i el Mag Esparragow a les 19.30 hores.
El diumenge 27 de juny a les 13.30 hores, pujarà a l’escenari el músic Sergi Estella, que és capaç de tocar alhora diferents instruments per acompanyar lletres sovint impregnades d’humor àcid i absurd. També és conegut per ser integrant del duo Empty Cage.
El mateix dia, a les 19.30 hores, tindrà lloc l’actuació del cantautor Roger Margarit. “Blau” és el títol del seu darrer àlbum, on explora sonoritats psicodèliques i properes al rock progressiu, que es combinen amb lletres entre la reflexió, l’angoixa i la ràbia.
Dilluns 28 de juny a les 20.00 hores serà el torn de la banda Golconda. És un grup de sis components creat el 2019 que es mou entre el folk i el rock. Actualment estan treballant en el seu disc de debut, que es publicarà aviat.
Finalment, el dimarts 29 de juny a les 20.30, hi haurà l’actuació de la cantant, pianista i compositora Andrea Mir. Va debutar el 2018 amb “Arribes tard” i ja està produint el seu segon disc, que també es publicarà aviat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Troben una branca trencada del Pi d’en Xandri a Sant Cugat
-
Comarca
Viladecavalls ja té els seus Gegants
-
Comarca
El mercat setmanal de Vacarisses s’acomiada fins al setembre
-
Comarca
Dispositiu policial per la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Aprovada la fase 1 de la reforma de Mercavallès
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat nega un augment de la taxa de residus