- La UE Matadepera recupera la cursa Mont-rodon
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot" Joan Muñoz
-
Terrassa Les Arenes i Sant Llorenç tindran una nova zona de lliure circulació de gossos Pilar Màrquez
-
Diners Obren un nou taller oficial de Toyota a Terrassa: "Ho hem fet pels clients i pels treballadors" Laura Massallé
-
Cultura i Espectacles Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 25, 26 i 27 de setembre Javier Llamas
-
Terrassa Ballar com a eina de benestar durant el procés oncològic: “Et dona ales per alliberar-te” Arnau Fort
Publicat el
08 de gener de 2022 a
les 06:36
Actualitzat el
09 de gener de 2022 a les
14:39
Dins les activitats de la Fira de l’Oli i l’Oliva d’Ullastrell, la sala de les Orenetes, a l’Espai Cultural El Progrés, acollirà el proper dia 27 de gener una jornada de tast de la varietat d’oliva becaruda, que es localitza a Ullastrell. Es tracta d’una varietat local de la qual s’extreu un oli amb unes característiques sensorials pròpies. És a través de la metodologia del tast que es pot, amb aquesta eina, adquirir el coneixement de la qualitat d’aquesta varietat i donar-ne a conèixer les seves característiques. L’objectiu de la jornada és aprendre la metodologia utilitzada en un tast d’olis i caracteritzar la varietat becaruda a partir de diferents mostres d’oli procedents de productors locals. L’enginyer agrònom Juan F. Hermoso serà l’encarregat de dur a terme el tast guiat a les 17.45 hores. L’alcalde Jaume Puig clourà la jornada a les 20 hores.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’escola La Mirada ja té cuina nova
-
Comarca
Haver de canviar el bus pel cotxe per anar a l’escola
-
Comarca
Retiren amiant al cim de la Mola
-
Comarca
Jaume Puig no es presentarà a les eleccions municipals: "Per salut meva i salut democràtica del poble era el moment de fer un punt i a part"
-
Comarca
FGC reforça els trens de la línia del Vallès per la Mercè
-
Comarca
Rubí plantarà 261 arbres a la tardor