
- Tres morts en un accident múltiple a l'AP-7
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de gener de 2022 a les 17:01
Actualitzat el 24 de gener de 2022 a les 20:30
Tres persones han mort aquest dilluns a la tarda en un accident de trànsit a l'autopista AP-7 en què s'han vist implicats cinc turismes i un camió. A més, hi ha ferits de diversa consideració, un d'especialment greu. Els fets han passat pocs minuts abans de les 15 hores al punt quilomètric 148, a l'alçada de Barberà del Vallès. Com a conseqüència de l'accident, un dels turismes s'ha incendiat.
Mossos d'Esquadra ha rebut el primer avís i ha desplaçat a la zona quatre dotacions. Hi han arribat també cinc dotacions de Bombers de la Generalitat, així com sis ambulàncies i un helicòpter medicalitzat del SEM.
Hi ha cues de fins a 10 quilòmetres a l'AP-7 entre Montmeló i Barberà, en sentit Tarragona. Les retencions també afecten la C-17, amb 2 quilòmetres de cua a l'enllaç amb l'AP-7 de Parets.
https://twitter.com/SocialDrive_es/status/1485638601530617856
Notícies recomenades
-
Comarca Mor un treballador a Rubí en una nau industrial
-
Comarca Més de 163.700 àpats recuperats
-
Comarca El Parc Natural de Sant Llorenç combina art i natura
-
Comarca Col·loquen els nous contenidors de residus a Sant Cugat
-
Comarca Festival KMCAT: nou impuls a la música en català a Rubí
-
Comarca El Vallès aprova el nou Pla de Prevenció de Residus