
- Neteja dels entorns naturals
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de maig de 2022 a les 07:41
Actualitzat el 14 de juliol de 2023 a les 18:28
Un any més, Matadepera s’afegeix, aquest primer cap de setmana de maig, al “Let’s clean up Europe”, unes jornades de conscienciació per mantenir els entorns naturals nets i lliures de deixalles i residus que han arribat a la seva novena edició i que coincideixen amb l’aniversari de la posada en marxa de la recollida selectiva d’escombraries, que es va instaurar el 5 de maig del 2005. L’any passat hi van col·laborar 400 persones i es van recollir 2.730 quilos de deixalles.
Com ja ha passat en altres anys, el municipi hi col·labora amb les escoles (Ginesta, Torredemer, Montcau-La Mola, Institut), la Brigada d’Obres, la Fundació Patrimoni Natural (ADF i GIAM també hi participen), així com l’Associació de Veïns de Les Pedritxes, el Consell Local de Joventut, el Club Deportiu Terrassa Hockey, SOM Matadepera, Agermanament Matadepera-Mariapfarr, la Societat de Caçadors de Matadepera, i un grup del Casal de la Gent Gran, que triaran zones del municipi per dur a terme diverses neteges de deixalles.
La campanya “Let’s clean up Europe” és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la seva recollida.
Notícies recomenades
-
Matadepera Una agressió sexual, gas pebre i quatre baralles: aquest és el balanç de la Festa Major de Matadepera
-
Matadepera El dilluns de Festa Major no serà festiu a Matadepera
-
Matadepera Obertes les inscripcions per a la Ronda
-
Matadepera Obert el concurs de fotos per al calendari 2026 de Matadepera
-
Matadepera Música i esports centren el programa de la Festa Major de Matadepera
-
Matadepera Sant Llorenç torna a ser honorat al cor del parc