Trànsit instal·larà un nou radar de tram als Túnels de Vallvidrera
Comarca
Les obres començaran a la tardor i està previst que estiguin acabades l'any que ve
- Trànsit instal·larà un nou radar de tram als Túnels de Vallvidrera
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot" Joan Muñoz
-
-
-
Terrassa La riuada del 1962, ara amb noms i cognoms: "La voluntat és dignificar cada víctima i reparar a les famílies" Joan Muñoz
-
Terrassa Ballar com a eina de benestar durant el procés oncològic: “Et dona ales per alliberar-te” Arnau Fort
Publicat el
11 de maig de 2022 a
les 14:22
Actualitzat el
11 de maig de 2022 a les
17:00
El Servei Català de Trànsit té previst instal·lar un nou radar de tram als Túnels de Vallvidrera, a la C-16. Així ho ha donat a conèixer aquest dimecres en el marc de l'anunci de la posada en marxa del nou Pla de radars 2022-2023.
Està previst que el projecte comenci a l'octubre i estigui finalitzat l'any que ve. Actualment està en procés de licitació per un import de 337.630 euros i la previsió és començar les obres a la tardor.
El pla inclou també la reposició de 12 radars puntuals instal·lats a la B-23, l'AP-7, la C-31 sud, la C-32 sud, la B-20 i la C-33. Aquests se substituiran per uns de nous amb una tecnologia diferent a la que es feia servir fins ara. Aquesta reposició té un pressupost de 2.591.528 euros.
El SCT recorda que al 2021, la velocitat inadequada va representar el 17,4% del total dels factors concurrents dels accidents amb víctimes en zona interurbana.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’escola La Mirada ja té cuina nova
-
Comarca
Haver de canviar el bus pel cotxe per anar a l’escola
-
Comarca
Retiren amiant al cim de la Mola
-
Comarca
Jaume Puig no es presentarà a les eleccions municipals: "Per salut meva i salut democràtica del poble era el moment de fer un punt i a part"
-
Comarca
FGC reforça els trens de la línia del Vallès per la Mercè
-
Comarca
Rubí plantarà 261 arbres a la tardor