Certificats "Biosphere" per als restaurants Can Vinyers i La Mola
El Consell Comarcal ha entregat també les certificacions de Punt d’Informació Turística al restaurant Can Vinyers, l’Oficina d’Atenció Ciutadana i la Biblioteca Àngel Guimerà
- Certificats "Biosphere" per als restaurants Can Vinyers i La Mola
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
28 de febrer de 2023 a
les 07:47
Actualitzat el
27 de febrer de 2023 a les
18:55
Dos restaurants de Matadepera han rebut la “Certificació Biosphere”. Es tracta d’un programa impulsat per la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona, que, amb el suport del Consell Comarcal, reconeix les bones pràctiques dels disset Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides. Es tenen en compte la lluita contra el canvi climàtic, el medi ambient, el retorn social, les pràctiques econòmiques i l’entorn cultural en el qual es troben. Les dues empreses matadeperenques distingides es dediquen al sector de la restauració. Es tracta del restaurant Can Vinyers (carrer de Pompeu Fabra) i el restaurant La Mola, situat a dalt de tot de la Mola, al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac.
A banda de les “Certificacions Biosphere”, el Consell Comarcal ha fet entrega també de les certificacions de Punt d’Informació Turística. En aquest àmbit també ha estat distingit el restaurant Can Vinyers, així com l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Matadepera i la Biblioteca Àngel Guimerà.
L’acte de reconeixement a empreses i institucions el va presidir el president del Consell Comarcal, Ignasi Giménez. Hi van ser presents diferents representants municipals, entre ells l’alcalde de Matadepera, Nil López.
Notícies recomenades
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix
-
Comarca
El segon premi de la Lotería Nacional toca a Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Troben deficiències al carril bici de Viladecavalls
-
Comarca
Un botó d’emergència per al comerç de Rubí
-
Comarca
“Era molt difícil que el virus hagués sortit d’aquí”