Un bomber voluntari de Matadepera salva un nadó de sis mesos
Pere Freixa, que fa 27 anys que col·labora amb els bombers d'aquesta localitat, va ser determinant amb la maniobra de Heimlich
- Porcs en una granja -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’agost de 2023 a
les 11:11
Actualitzat el
09 d’agost de 2023 a les
11:41
Un bomber voluntari de Matadepera va salvar un nadó de sis mesos aplicant-li la maniobra de Heimlich pediàtrica. Pere Freixa, que fa 27 anys que és voluntari del cos de Bombers d'aquesta localitat vallesana, exerceix professionalment com a Tècnic d'Emergències Sanitàries.
Els fets van passar dilluns passat, mentre Freixa era de guàrdia. La Policia Local va portar al nadó al Parc de Bombers Voluntaris de Matadepera, juntament amb els seus pares, una parella barcelonina que fa pocs mesos que s'ha instal·lat a Matadepera.
El nadó s'estava ofegant amb els seus propis mocs i la maniobra de Heimlich per part del bomber voluntari, en aquest cas la que s'aplica als nens de fins a un any, va ser determinant per evitar un desenllaç fatídic.
Notícies recomenades
-
Comarca
Inversió per ordenar l’aparcament d’FGC a Valldoreix
-
Comarca
Acaben els treballs de restauració de l'arc del Pont del Diable entre Castellbisbal i Martorell
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix
-
Comarca
El segon premi de la Lotería Nacional toca a Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Troben deficiències al carril bici de Viladecavalls