Reclamen la millora de l’atenció primària a Viladecavalls
Comarca
Cent veïns demanen que es cobreixin les baixes dels professionals
- Reclamen la millora de l’atenció primària a Viladecavalls
ARA A PORTADA
-
Cultura i Espectacles "Barres" i "beat" al classificatori de Catalunya Freestyle celebrat a Terrassa Aketza Martín
-
-
-
Terrassa La DGT canvia les normes de circulació des de l'1 d'octubre: tot el que han de saber els conductors, els ciclistes i els usuaris de patinets Jan Cañadell Puigmartí
-
Terrassa Els Minyons, protagonistes de la diada castellera de la Mercè: "Queda una espineta que fa una mica de mal, però el més important és la il·lusió de la colla" Aketza Martín
Publicat el
12 de setembre de 2024 a
les 19:16
Actualitzat el
12 de setembre de 2024 a les
19:19
Moviment veïnal per reclamar una millora de l’atenció primària. Prop d’un centenar de persones es van reunir dilluns passat al nou consultori del nucli urbà de Viladecavalls, convocades a través d’una iniciativa ciutadana.
Entre les principals reclamacions exposades pels veïns participants destaca “la voluntat de disposar, com a mínim, de l’atenció sanitària establerta per als centres sanitaris de Viladecavalls”. I és que aquesta s’ha vist afectada per les baixes i jubilacions que no han estat cobertes des del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. En tot cas, aquest moviment veïnal no renuncia a sumar altres millores a un servei que considera, fins i tot quan es disposa de tota la plantilla, insuficient.
A la trobada hi van participar també representants del govern municipal com l’alcaldessa, Cesca Berenguer, que va oferir el suport de l’Ajuntament a aquesta iniciativa. En aquest sentit, va oferir-se com a interlocutora el Departament de Salut de la Generalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Viladecavalls no celebrarà el tradicional Aplec de Sant Miquel de Toudell
-
Comarca
Rubí recupera tres pous per fer front a la sequera
-
Comarca
L’escola La Mirada ja té cuina nova
-
Comarca
Haver de canviar el bus pel cotxe per anar a l’escola
-
Comarca
Retiren amiant al cim de la Mola
-
Comarca
Jaume Puig no es presentarà a les eleccions municipals: "Per salut meva i salut democràtica del poble era el moment de fer un punt i a part"