Pateix un accident a l'AP7 a Castellbisbal, fuig i l'enxampen amb 1,5 quilos de cocaïna
L'home, de 27 anys, també va donar positiu a la prova d'alcoholèmia amb un resultat de 0,45 mg/l
- Un penal dubtós priva al Terrassa FC de la victòria
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2025 a les 13:34
Actualitzat el 09 de febrer de 2025 a les 13:39
El conductor d'un cotxe va patir un accident la matinada de dissabte a l'AP-7 a Castellbisbal, va fugir corrent del lloc i va ser enxampat poc després amb 1,5 quilos de cocaïna a sobre. El sinistre es va produir pels voltants de les 00.25 hores al quilòmetre 162,5 de l'AP-7. El turisme va patir una sortida de via i va xocar contra una tanca. El conductor i únic ocupant, un home de 27 anys, va fugir del lloc dels fets, abandonant el cotxe enmig de la via sense senyalitzar i en una zona poc il·luminada.
Una patrulla dels Mossos va localitzar-lo corrent per un voral i va interceptar-lo. En l'escorcoll, se li van trobar 1,5 quilos de cocaïna i també va donar positiu a la prova d'alcoholèmia amb un resultat de 0,45 mg/l.
L'home va quedar detingut pels presumptes delictes de tràfic de drogues, conducció sota els efectes de l'alcohol i abandonament de vehicle amb risc greu per a la circulació. L'arrestat va passar ahir dissabte a disposició del jutjat en funcions de guàrdia de Rubí.
Notícies recomenades
-
Comarca
Sant Cugat signa la baixa dels 322 empadronaments fraudulents detectats a l'estiu
-
Comarca
Reobre la Biblioteca Central a Sant Cugat
-
Comarca
El tren de la primera professora astrònoma
-
Comarca
Dotze dotacions de Bombers treballen en l'extinció d'un incendi en una nau de Castellbisbal
-
Comarca
Tanquen el camp de futbol de Vacarisses de forma cautelar per aldarulls
-
Comarca
Un nou vehicle per als Bombers de Viladecavalls