Els autobusos de Rubí registren més de 3 milions de viatgers
La nova xifra suposa un rècord històric a la ciutat
- Els autobusos de Rubí registren més de 3 milions de viatgers
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2025 a
les 18:37
Actualitzat el
18 de febrer de 2025 a les
18:38
El nombre de viatgers del servei d’autobús urbà de Rubí s’ha incrementat en un 20,5% el 2024. El servei RubíBus ha registrat un total de 3.051.173 viatgers, davant dels 2.532.202 del 2023. Això suposa un rècord històric a la ciutat ja que, fins ara, no s’havia superat la xifra dels 3 milions de viatgers.
També és destacable l’augment d’aproximadament un 65% respecte als valors totals pre-pandèmia. L’any 2019, el servei va ser utilitzat per 1.848.524, xifra que va caure un 40% l’any 2020 (1.105.742) arran de la covid.
A principis de 2024, es van incorporar nou autobusos nous amb tecnologia híbrida al servei de transport públic urbà. Aquests vehicles permeten reduir les emissions de gasos contaminants i millorar la qualitat i l’eficiència econòmica de la flota. Amb la introducció d’aquests autobusos, Rubí frega el 70% de la seva flota híbrida. A més, han suposat una millora de la comoditat de les persones usuàries i de la ciutadania en general, en incorporar vehicles amb menys vibracions, menys soroll interior i exterior i amb nous dissenys que permeten l’aprofitament màxim dels espais del vehicle.
Recentment, a la sessió plenària ordinària del mes de desembre de 2024, es va acordar la inclusió de tres vehicles més, d’acord amb el pla de renovació. Aquests vehicles s’incorporaran al servei en els propers mesos, quan siguin subministrats. Així, dels 22 vehicles del servei, 17 seran híbrids, el 77%.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal
-
Comarca L'alcalde de Sant Cugat del Vallès demana al Govern que relaxi les restriccions per la PPA al municipi
-
Comarca
Aproven la reforma de l’espai esportiu de Can Serra
-
Comarca
Una setantena de motos, a la Vacaclàssic
-
Comarca
The Tyets, Ginestà i Fetus, caps de cartell de la Festa Major de Sant Cugat