/ Ajuntament de Vacarisses[/caption]
Vacarisses celebra la 1a edició de la CaniVac Xtreme
Comarca
Malgrat la pluja del passat diumenge, la cursa amb gossos va atraure un total de 57 participants
- Vacarisses celebra la 1a edició de la CaniVac Xtreme
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa Arnau Fort
-
Terrassa TxT admet que el vot de Junts contra els decrets d'habitatge "ens ha incomodat moltíssim" Pilar Màrquez
-
Terrassa Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, adverteix: “La Rambla no hauria suportat els 200 o 300 litres de Granollers” Arnau Fort
-
Publicat el
10 de març de 2025 a
les 18:56
El passat diumenge 9 de març es va celebrar a Vacarisses la primera edició de la CaniVac Xtreme, una cursa amb gossos que va comptar amb la participació de 57 concursants, malgrat la pluja. L’esdeveniment s’emmarcava dins del circuit català d’aquest tipus de curses, anomenades canicròs, tot i que la majoria transcorren per pistes forestals, mentre que el recorregut vacarissà va estar marcat per corriols de muntanya.
La cursa va tenir la plaça de Joan Bayà com a punt de sortida i arribada. Al llarg de 7 quilòmetres i un desnivell positiu acumulat de 300 metres, la prova va passar per diversos indrets emblemàtics de Vacarisses, com La Torrota, la riera de Sanana i el Coll del Lleonard.
Organitzada per l’entitat VacarissesCorre i l’Ajuntament del municipi, la CaniVac Xtreme va ser tot un èxit. Es preveu celebrar-ne la segona edició l’any vinent, consolidant-la així com un nou esdeveniment esportiu local, juntament amb la cursa de La Campana, entre d’altres.
[caption id="attachment_582066" align="aligncenter" width="700"]
/ Ajuntament de Vacarisses[/caption]
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
/ Ajuntament de Vacarisses[/caption]
Notícies recomenades
-
Comarca
Tecnologia contra el malbaratament alimentari al Vallès
-
Comarca
La Policia Local de Castellbisbal recupera una moto robada
-
Comarca
Dotze exposicions amb el rostre com a protagonista
-
Comarca
Viladecavalls revisa el Mapa de Patrimoni Cultural
-
Comarca
Sant Cugat analitza el subsol del Monestir
-
Comarca
Obres de millora al pont de la C-58z