Les pluges ajuden a recuperar els pous de Vacarisses
Les precipitacions i el consum moderat evitaran les restriccions
- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del divendres 21 de març del 2025
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de març de 2025 a
les 19:03
Actualitzat el
20 de març de 2025 a les
19:08
Gràcies a les pluges recollides entre l’any passat i els primers mesos del 2025, s’ha notat una millora en els nivells d’aigua dels pous de Vacarisses. En els darrers sis mesos, totes les columnes d’aigua s’han anat recuperant, amb increments que van del 25 al 60%. Així, ja es comencen a percebre els efectes de les pluges del febrer, que han influït directament en l’augment de les reserves d’aigua.
Entre el 15 de setembre i el 15 de març, el pou d’El Palà, l’1 Bis i el pou 3 han experimentat un augment del 40%; el pou 4, del 25%, i el de Torreblanca, de fins a un 57%. Les pluges registrades el 2024, amb 787 l/m², van començar a millorar els nivells d’aigua dels pous, especialment en el darrer quadrimestre. Els efectes d’aquestes pluges han continuat sent evidents a l’inici de 2025.
Les precipitacions del febrer van aportar 60,8 l/m². Aquesta pluja ha començat a tenir un efecte significatiu en els nivells d’aigua dels pous després de només uns 15 dies.
Notícies recomenades
-
Comarca
Vallès repetirà com a candidat a les eleccions a Sant Cugat
-
Comarca
Castellbisbal tria un nou model de recollida de residus
-
Comarca
Viladecavalls tindrà els dos primers gegants
-
Comarca
L'experiència immersiva “El batec del temps” arriba a Rubí
-
Comarca
Obres de millora als talussos de la via del tren a Viladecavalls
-
Comarca
Mor el motorista accidentat a Rubí el Dilluns de Pasqua