
- Pla d'acció contra el canvi climàtic
ARA A PORTADA
Encara que pot parèixer que no és el mateix lloc, sí que ho és. La imatge actual del carrer de Bruc s’assembla ben poc a la qual pertany al passat, concretament al mes de febrer de l’any 1985. Són el mateix tros, si bé amb uns anys de diferència i amb unes circumstàncies molt diferents.
A la fotografia més antiga, podem dir clarament que el fang semblava empassar-s’ho tot. De fet, el vehicle que podem observar més lluny, sembla a punt de ser engolit per aquesta massa de color marró que agrada tant als infants i que odien profundament els pares.
[bafg id="393884"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Nebridi Aróztegui
Com que la foto dels anys vuitanta té com a data de realització el mes de febrer, podem deduir que aquell dia o anteriorment, havia caigut una bona ració de pluja que va deixar el carrer fet un nyap, com es pot comprovar.
També és cert que parlem d’anys de creixement de la ciutat i en els quals es procedia a anar arreglant parts que encara no estaven del tot correctes ni en perfecte estat de revista. S’ha d’admetre que, contemplant la imatge de 2022, podem veure un carrer presentable i sense gaires coses a qüestionar.
El carrer de Bru, afortunadament, ja no viu banyat per rius de fang com s’endevina a la foto de fa temps. Ara és un carrer com molts d’altres de la ciutat.
Notícies recomenades
- Aquell fang va portar a aquest carrer ben asfaltat · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.