Els bons panellets, a forns i pastisseries agremiades
Els establiments associats al Gremi de Flequers i Pastissers de Terrassa i Comarca s’esforcen dia a dia per preparar aquest dolç de manera tradicional i amb ingredients de qualitat

- Àltima Terrassa, al costat de les famílies
Ara a portada
Publicat el 29 d’octubre de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 27 d’octubre de 2021 a les 19:47
Els panellets són un dels dolços de la tardor per antonomàsia a casa nostra. Una tradició, la de comprar aquests dolços que, tot i la influència d’altres festes, continua tenint molta importància a Catalunya. I és que cada any, milers de persones fan cua a forns i pastisseries per comprar-ne i poder celebrar la Castanyada amb la família o els amics.
Els panellets són uns dolços que s’han sabut adaptar al moment que vivim i que han anat evolucionant molt al llarg del temps: noves textures, nous sabors i nous formats per seguir sent tan populars com ho han estat sempre. Amb tot, el Gremi de Flequers i Pastissers de Terrassa i Comarca, destaca que “els panellets de pinyons continuen sent els preferits de la gent”.
Tots i totes sabem que hi ha molts tipus de panellets i de qualitats ben diferents. Hi ha establiments que s’esforcen dia a dia per preparar aquest dolç de manera tradicional i amb ingredients de qualitat, forns i pastisseries que s’esforcen per innovar cada any i per oferir un producte que no deixi indiferent a ningú que el provi. Aquests forns i pastisseries són els que conformen el Gremi de Flequers i Pastissers de Terrassa i Comarca, una entitat amb prop de 100 anys d’història i que sempre ha estat estretament vinculada amb el dia a dia i les festivitats de la nostra ciutat i comarca. Un Gremi que, actualment, compta amb 19 obradors i 55 botigues que donen feina a 255 treballadors i treballadores.
Aquesta Castanyada compra els teus panellets a les fleques i pastisseries del Gremi de Flequers i Pastissers de Terrassa i Comarca. Compra panellets de debò, com els de tota la vida!
Pots consultar el llistat complet de les fleques i pastisseries del gremi visitant la web www.cecot.org/gremiflequers.
Notícies recomenades
-
Contingut patrocinat Verdecora obre la seva nova botiga a Sant Quirze del Vallès: un espai únic per a gaudir de la naturalesa en família
-
Contingut patrocinat La Fira de l'Oliva torna a Ca n'Anglada amb gastronomia, música i activitats per a tota la família
-
Contingut patrocinat Cafès Pont estrena el seu nou espot: una oda al bon cafè per a tothom
-
Contingut patrocinat Elimina el greix corporal localitzat i redefineix la silueta amb intralipoteràpia