de Chris Renaud i Jonathan del Val, és òbviament la continuació de "Mascotes" (2016) i ens explica, amb uns dibuixos animats molt ben fets, com uns gossets molt "humans" tenen cura del bebè dels seus amos, entre d'altres històries (també hi ha un conillet superheroi i una gossa aventurera que es fa passar per gata). És un producte adreçat exclusivament al públic infantil.
Coincidir a la cartellera amb "Toy Story 4" segurament la perjudicarà una mica perquè en alguns aspectes s'assemblen massa i la de Pixar és millor. Aquesta és simpàtica però el guió resulta massa episòdic, algunes situacions estan forçades, altres són simplistes i no tots els personatges van sobrats precisament de carisma.
Això sí, l'animació està ben feta, les seqüències d'acció gaudeixen d'un ritme dinàmic, els fons són realistes i algunes escenes faran riure força al públic infantil. A més, la pel·lícula propugna valors positius i no cal haver vist l'anterior per poder-ne seguir l'argument. (Cinesa, en català, castellà i 3D).
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’agost de 2019 a les 18:38
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles Set sèries “made in” Terrassa que pots veure a plataformes
-
Cultura i Espectacles “Caipirinyes és una emoció: la d’estiu, gresca i ganes de festa. Però tenim uns límits morals clars”
-
Cultura i Espectacles 25 anys pintant la vida amb colors
-
Cultura i Espectacles Terrassa a la pantalla
-
Cultura i Espectacles Emiliana, la gata que travessa oceans
-
Cultura i Espectacles Terrassencs per llegir aquest estiu