Nou cap de setmana de diades castelleres amb participació local. Castellers de Terrassa arrenca motors del segon tram de la temporada a la Festa Major de Manresa. Els blau turquesa actuaran en la Pla de l'Om de la capital del Bages juntament amb la colla local, els Bordegassos de Vilanova i els Tirallongues de Manresa. La colla egarenca s'ha proposat realitzar una bona actuació amb castells de la gamma alta de set i per aconseguir-ho és importat el suport als assajos i el diumenge a la plaça castellera de Manresa, segons ha explicat Josep Francesc Cortés, cap de colla. L'objectiu dels Castellers és descarregar el dos de set, el cinc de set o el quatre de set amb pilar, estructures diuen que tenen ja un grau alt de consolidació a la colla. Amb aquesta actuació, els blau turquesa ja tornen a la feina i es preparen per celebrar la recta final de temporada, que inclourà ben aviat la Diada en record d'Emili Miró, que sempre té lloc a mitjans de setembre.
Per la seva banda, Minyons de Terrassa participarà en la Diada castellera de la Festa Major de Palau-solità i Plegamans. Els malva volen construir per l'ocasió castells de vuit, el tres i el cinc de vuit, segons va avançar el cap de colla Arnau Boada. La diada reunirà a Castellers de Caldes i als Capgrossos de Mataró. El calendari de Minyons del segon tram de temporada va començar més aviat, el 18 d'agost, a Mollet i va continuar el dia 25 del mateix mes a Sitges. Després de Palau-solità i Plegamans, els Minyons tenen previst actuar a la festa major de Matadepera, el dia 2 de setembre, així com a les festes de Sabadell (8 de setembre) i Altafulla (14 de setembre). També participaran l'11 de setembre a Barcelona, en els actes de la Diada Nacional de Catalunya, com és la manifestació que es farà a la capital catalana.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’agost de 2019 a les 17:44
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles Vols anar de públic a Operación Triunfo 2025?
-
Cultura i Espectacles Prime Video estrena el darrer film de Lasse Hallström, rodat a Terrassa
-
Cultura i Espectacles Set sèries “made in” Terrassa que pots veure a plataformes
-
Cultura i Espectacles “Caipirinyes és una emoció: la d’estiu, gresca i ganes de festa. Però tenim uns límits morals clars”
-
Cultura i Espectacles 25 anys pintant la vida amb colors
-
Cultura i Espectacles Terrassa a la pantalla