Aquesta nit la Filmoteca ofereix una nova sessió del cicle El Documental del Mes amb l'estrena de "Push", una pel·lícula dirigida pel periodista i cineasta suec Fredrik Gertten.
Aquest documental, que ha estat premiat al Docs Barcelona i al CPH Dox de Dinamarca, tracta els temes del dret a l'habitatge i l'especulació immobiliària.
A través de Leilani Farha, advocada i relatora especial d'habitatge de l'ONU, Ada Colau, alcaldessa de Barcelona, Saskia Sassen, sociòloga, Joseph Stiglitz, economista, i Roberto Saviano, escriptor i periodista, entre d'altres entrevistats, la pel·lícula ens porta a diferents països que tenen una cosa en comú: el preu de l'habitatge s'ha disparat a les grans ciutats mentre que la crisi econòmica ha reduït els ingressos dels ciutadans. La pel·lícula analitza el problema i, per extensió, denuncia les xacres del capitalisme.
La projecció, en versió original subtitulada en català, tindrà lloc al cinema Club Catalunya a partir de les deu del vespre.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’octubre de 2019 a
les 20:28
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Compte, que arriba el mediàtic Pando amb la seva màgia a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Terrassa pot veure les coordenades d’Hèctor Floría
-
Cultura i Espectacles
Atenció: El Bulli de Ferran Adrià s'ha traslladat a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Miki Núñez, Lildami i Doctor Prats: de Terrassa als Premis Enderrock
-
Cultura i Espectacles
Una gran banda de cinema a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 30 i 31 de gener, i 1 de febrer