ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2019 a
les 21:27
Pel pròxim cap de setmana, el Centre Excursionista de Terrassa ha programat ascensions als Pirineus Atlàntics. Divendres, a la Punta del Campanil ((2.034m) per la fageda de Guarrinza. Dissabtes, els membres del CET pujaran a Punta Agüerri (2.447m) per la vall de Taxeras i circ de Secús. I diumenge, al Castillo de Acher (2.384m) i la Punta de Oza (2.203mts). D'altra banda, la secció d'espeleologia de l'entitat, també aquest cap de setmana, farà la cova de Fuentemolinis, a la província de Burgos.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Festival internacional de cant coral a Terrassa: "Fem una aposta per la música vocal de proximitat"
-
Cultura i Espectacles
Nova "mudança" del MACBA a Terrassa: "És una mirada oberta i descentralitzada"
-
Cultura i Espectacles
Aina Clotet: "No hagués pogut dirigir i interpretar 'Viva' sense la complicitat de l'equip"
-
Cultura i Espectacles
Una truita de riu contamina una familia a un teatre de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Clara Luna: del programa "Eufòria" a la Nova Jazz Cava de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
A Terrassa queden dos Beatles: "Fa 60 anys que som amics"