"Cada vegada que proposem als nostres alumnes una exposició col·lectiva, els hi posem un fil conductor, que és a la vegada un repte", explica Teresa Blasco, codirectora amb Mónica González de BLOG Centre Expressió Artística. Aquest cop ha estat "La Caputxeta Vermella". Així doncs, trenta obres inspirades per aquest conte popular, recollit per Charles Perrault a finals del segle XVIII, es poden veure fins al 6 de març a les parets del bar-restaurant Cal Felip.
"Ës una història, i uns personatges, que poden tenir moltes interpretacions, i els nostres alumnes ho han demostrat." De manera que hi ha quadres elaborats amb tècniques molt diverses, més figuratius o més desdibuixats, influïts per tendències artístiques diverses. En ells hi apareixen "caputxetes guerreres o clàssiques, llops malvats o dòcils, però on també s'han fet interpretacions més personals on el llop és una malaltia, el canvi climàtic, l'abús. i la caputxeta qui ho pateix".
D'altra banda, l'exposició s'ha vinculat a la història d'en Biel, un nen d'una família externa al taller, però coneguda d'alguns dels seus membres, que pateix una malaltia de naixement. Alumnes i no alumnes han fet a mà i amb molt d'amor unes targetes, també inspirades en contes infantils. Els diners de la seva venda seran donats a una entitat d'afectats per la malaltia.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa De la tecnologia a la salut: un viatge a la Terrassa dels setanta a través de la realitat virtual Lucas Jiménez
-
Terrassa Detingut un menor al Vallès Occidental per la seva vinculació a Blocus i els aldarulls a Barcelona Joan Muñoz
-
Terrassa Arriba una segona festa major a Terrassa: així serà l'homenatge a la figura de Jan Grau Joan Muñoz
-
Terrassa Judit Nicolás, pacient de salut mental del CST: “El suïcidi era part de la meva personalitat; no vull tornar-hi” Arnau Fort
Publicat el
05 de febrer de 2020 a
les 20:33
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Amics de les Arts estrena aquest dissabte l’obra “Agost”
-
Cultura i Espectacles
"Mamma Mia!" arriba a la Sala Crespi
-
Cultura i Espectacles
El Cicle Gaudí proposa "Tanit", una història tendra i fantàstica sobre el pas a la maduresa
-
Cultura i Espectacles
Què fer aquest cap de setmana a Terrassa: 6, 7 i 8 de novembre
-
Cultura i Espectacles
Resolució d'un crim de lletres a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Jazz i tango: adeu a les fronteres