La programació del Centre Cultural dels pròxims quinze dies s'ha vist també alterada per les mesures del Pla de Protecció Civil de Catalunya per la crisi del coronavirus. El Centre Cultural Terrassa ha reprogramat els espectacles que havia organitzat fins al 22 de març. Aquest pla, que entra en vigor avui, obliga a ajornar tots els actes socials que apleguin més de mil persones en espais tant oberts com tancats i els actes de menys persones que superin el 30% de l'aforament.
La mesura, que té de moment una vigència de quinze dies, ha provocat la suspensió de totes les activitats que estan subjectes a aquestes condicions. La programació del Centre Cultural Terrassa, doncs, també es veu afectada i ja va anunciar ahir al matí que suspenia les actuacions del mag Jorge Blass, per aquest divendres, i la del Ballet i Orquestra de Sant Petersburg amb l'obra "Giselle", prevista pel cap de setmana. Després també va comunicar que es cancel·lava el musical "Dumbo" fixada pel 22 de març. L'entitat ha intentat però reprogramar aquests tres espectacles per noves dates i ha estat possible encaixar les funcions. Així, el mag Jorge Blass vindrà el diumenge 13 de setembre; el Ballet i Orquestra de Sant Petersburg ho farà els dies 26 i 27 de setembre, i el musical "Dumbo" el 10 de maig. Amb el canvi, doncs, es manté la validesa de les localitats que s'havien comprat per aquestes funcions. Així i tot, l'entitat explica que en cas de no poder assistir a les noves dates es pot contactar fins al 12 d'abril per correu electrònic a "taquilla@fundacioct.cat".
A banda dels espectacles també està previst un canvi de dates amb dues activitats més programades al mateix espai i que estan dins d'aquest període de 15 dies marcat per la Generalitat. Així, el Centre Cultural està treballant amb noves dates per la conferència d'Eduard Sala fixada pel 16 de març i pel concert de Manuel Fuentes Acoustic Trio del 21 de març en el qual rendeix nou tribut al seu ídol Bruce Springsteen.
Passats quinze dies
En principi, doncs, la programació a partir del 27 de març es manté tal com està publicitada. Justament, el cap de setmana del 28 i 29 de març hi ha un espectacle de dansa dels més esperats, el Ballet Nacional de España (BNE) que presentarà el primer programa que ha dissenyat Rubén Olmo com a director de la companyia.
El BNE oferirà un espectacle amb visió global de la dansa espanyola, incloent-hi la major part dels seus estils, des de l'escola bolera a la dansa i el flamenc estilitzats. Ho farà a través de les coreografies "Invocació Bolera", "Jauleña", "Eterna Iberia" i "De lo flamenco".
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
11 de març de 2020 a
les 21:54
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Assortiment de ball flamenc i molt més a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Descoberta d'una abadessa i compositora del segle XII a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
El Fem Estiu agrupa aquest any 168 propostes culturals a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Livia Gallignani, fotògrafa: "El mòbil permet actuar amb més rapidesa i més discreció"
-
Cultura i Espectacles
Un sopar amb la Big Mama Montse a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Últim ball a la pista del Centre Cultural El Social de Terrassa