De mica amb mica, amb les mesures de seguretat obligades per la Covid-19, el Centre Excursionista de Terrassa (CET) va reprenent la seva activitat. Avui, la secció d'excursions familiars Coneixermon ha programat una ascensió matinal al cim del Taga. Aquesta muntanya de 2040 metres d'altitud es troba a la comarca del Ripollès, a la serra Conivella, i resulta un mirador espectacular dels cims del Pirineu, des del Puigmal al Canigó.
Els participants començaran la ruta a les 9.30 del matí, a la localitat de Pardines, i acabaran la sortida dinant a Pla de Freixe. Inscripcions en el telèfon 657304218.
D'altra banda, fins al pròxim dia 28 es poden fer les inscripcions en el 52è curs d'excursionisme de l'entitat. I a la sala d'actes de l'entitat, fins al 2 d'octubre es pot visitar l'exposició de fotografies de Josep Maria Escoda que documenta la construcció de la seva seu actual.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de setembre de 2020 a
les 20:46
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
El Fem Estiu agrupa aquest any 168 propostes culturals a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Livia Gallignani, fotògrafa: "El mòbil permet actuar amb més rapidesa i més discreció"
-
Cultura i Espectacles
Un sopar amb la Big Mama Montse a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Últim ball a la pista del Centre Cultural El Social de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Comença el festival de la música de cambra a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Itinerari per murals urbans a un barri de Terrassa