De mica en mica, amb l'aprovació del Pla d'obertura progressiva d'activitats, el Centre Excursionista de Terrassa (CET) les va recuperant. La secció de ciències naturals ja té lligada una sortida, el 13 de desembre, a Can Pèlecs i Can Garrigosa, al Parc Natural de Sant Llorenç. I pel dia 20 de desembre està programada una nova etapa del "Camí dels nyerros" que organitza la vocalia de senders. Serà un itinerari entre Castellcir i Aiguafreda, d'uns divuit quilòmetres, amb pas per les restes del castell de Sant Martí.
D'altra banda, l'entitat havia anunciat la suspensió de totes les activitats nadalenques, però el pla d'oberta ha fet replantejar la decisió. Està pendent de fer una reunió sobre el tema. "Dependrà molt de les persones que organitzen cada activitat nadalenca, i cal recordar que al CET tot es fa de manera voluntària", assenyala el seu president, Xavi Busom. "Si la normativa vigent permet la seva realització i la gent les vol organitzar, el criteri de la junta de l'entitat serà que es facin. A hores d'ara, aquest és el cas de la Missa del Gall a la Mola."
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de novembre de 2020 a
les 20:08
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Festival internacional de cant coral a Terrassa: "Fem una aposta per la música vocal de proximitat"
-
Cultura i Espectacles
Nova "mudança" del MACBA a Terrassa: "És una mirada oberta i descentralitzada"
-
Cultura i Espectacles
Aina Clotet: "No hagués pogut dirigir i interpretar 'Viva' sense la complicitat de l'equip"
-
Cultura i Espectacles
Una truita de riu contamina una familia a un teatre de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Clara Luna: del programa "Eufòria" a la Nova Jazz Cava de Terrassa
-
Cultura i Espectacles
A Terrassa queden dos Beatles: "Fa 60 anys que som amics"