"El gran quadern" és una elogiada novel·la de l'escriptora hongaresa en llengua francesa Agota Kristof (1935-2011), protagonitzada per dos bessons, Claus i Lucas, que, quan esclata la Segona Guerra Mundial, la seva mare deixa a l'empara de l'àvia, una dona alcohòlica i plena de crueltat. L'orquestra de cambra Terrassa 48 n'ha fet un concert, en adaptació lliure, servint-se de la música del compositor bielorús Alexander Litvinovsky, amb cada moviment reflectint tots els passatges de l' obra literària, i amb adaptació escènica de Pep Pla.
"El gran quadern" es pot sentir demà a l'Auditori.La música s'acompanya de la narració de Rosa Cadafalch i dibuixos de Gerard Pla.
Fitxa
Concert: "El gran quadern"
Intèrpret: Orquestra Terrassa 48
Data: Demà, a les sis de la tarda
Lloc: Auditori Municipal
Preu: 9 euros
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa David Carballo, creador de l'escultura amb què Plex va sortir a la "Velada del Año": "Hi ha dos influencers que ja m'han contactat per a la propera edició" Alejandro García
-
Terrassa Un ferit per un tret a Ca n'Anglada: els Mossos busquen l'autor de l'agressió Pilar Màrquez
-
Terrassa Terrassa renova el Pacte per a l’Accessibilitat amb l’avís que queda molta feina a fer Pilar Màrquez
-
Publicat el
27 de novembre de 2020 a
les 20:09
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Víctor "el Tostao", cantaor: "Déu vulgui que m’enterrin abans que arribi el moment de deixar de cantar”
-
Cultura i Espectacles
Un homenatge a John Coltrane com a cloenda suprema
-
Cultura i Espectacles
Jordi Rabascall, músic: "Si algú surt de la sala més feliç del que ha entrat, ja em sento recompensat"
-
Cultura i Espectacles
El MNACTEC reobrirà les seves portes el 17 de setembre
-
Cultura i Espectacles
Balanç del Festival d'Estiu Seu d'Ègara: "Ha estat una edició memorable"
-
Cultura i Espectacles
Música al barri: "La cultura ha d'arribar a l'últim racó"