ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2021 a
les 21:05
El cicle de la Jam session d'avui dijous té com a protagonista al reconegut bateria Oriol González Grup. Serà també a les 20 hores de la tarda. González pujarà a l'escenari amb Ariel Vigo, saxos, Moisès Solé, guitarra i Héctor Tejedo, al contrabaix. Oriol González (Terrassa, 1976) es baterista professional i actiu amb àmplia experiència en els directes i en diferents estils musicals. Des del 2004 és professor de bateria i combos en diverses Escoles de Catalunya, entre aquestes l'Escola Municipal de Música de Terrassa. Ha fet gires internacionals amb diversos grups, sobretot de Jazz i Swing, i ha tocat a quasi tots els clubs, sales, Festivals de Jazz i Auditoris del país amb diferents grups i formacions. Ha col·laborat amb ONCA (Orquestra Nacional de Cambra d'Andorra) dirigit per Gerard Claret, i entre a altres llocs, han tocat al Palau de la Música de Barcelona. Ha tocat amb músics en l'àmbit internacional i nacional i ha col·laborat en la gravació i edició d'àlbums.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Tertúlia a Terrassa amb el divulgador científic Jacint Casadevall
-
Cultura i Espectacles
El pati fresc de la Big Mama i John Coltrane a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
Tot a punt per a La Nit del Misteri a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
El grup Anabel Lee tocarà a Terrassa al Festival Mutacions
-
Cultura i Espectacles
La revolució amb veu de dona: "No sabem donar crèdit a tals salvatjades"
-
Cultura i Espectacles
La gent gran es mou amb la cultura a Terrassa: "La creació artística en una eina de cohesió"