El Museu de Terrassa no vol defallir en la programació d'activitats malgrat les restriccions sanitàries per fer front a la Covid-19. No les poden realitzar presencials, però les fan virtuals. El museu ofereix per a aquest divendres, a les 18 hores, el taller "Fem ceràmica prehistòrica" adreçada a infants de 3 a 10 anys.
L'activitat estarà conduïda com si fos un conte, que té com a protagonista una amiga del museu de l'edat de pedra que vol explicar a la mainada un munt de coses de la seva època. Ella ensenyarà a elaborar un vas de fang tal com es feia fa milers d'anys, amb les mans i utilitzant elements de la natura per decorar-lo. L'activitat també vol conquistar a mares i pares i que col·laborin amb els seus fills i filles.
Amb aquesta proposta, el Museu de Terrassa té l'objectiu d'oferir activitats familiars que permetin descobrir el patrimoni històric i artístic. Les inscripcions per al taller es van obrir a partir del 15 de febrer i fins a exhaurir les places disponibles. El museu es reserva el dret de cancel·lar la sessió si no s'arriba a un mínim de persones inscrites.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de febrer de 2021 a
les 21:03
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Miquel Pujadó enregistra un disc ple de cicatrius i naufragis
-
Cultura i Espectacles
Cançons del Segle d'Or a Terrassa: "Una combinació captivadora de melodies senzilles"
-
Cultura i Espectacles
El Festival Contratemps omplirà Terrassa de músiques ibèriques
-
Cultura i Espectacles
Antonio Aguirre exposa en una pantalla de Times Square
-
Cultura i Espectacles
L’agost arriba amb grans títols
-
Cultura i Espectacles
Guillo Rist mostra la seva faceta més íntima amb “Cómo le explico”, el seu segon senzill