El Centre de Documentació i Museu Tèxtil, que celebra 75 anys d'història, ha preparat per a aquest diumenge una activitat familiar autoguiada que porta per títol "El Modernisme i les flors".
La proposta permet descobrir en família l'exposició que recentment s'ha obert al museu. El recorregut es pot fer amb els infants d'entre 3 i 8 anys. A l'entrada, el museu entregarà un dossier amb un conte il·lustrat per anar llegint i fer activitats dins la sala. Cal fer la inscripció al següent correu: inscripcions@cdmt.cat.
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
02 de març de 2021 a
les 21:23
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
La història de Marcelino arriba a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
L'actriu de Terrassa que obrirà el Grec del 2026
-
Cultura i Espectacles
Dos actrius juguen amb la poesia de Formosa: "Cada trobada amb en Feliu és una classe magistral"
-
Cultura i Espectacles
Anggie Obin, flautista panamenya: "La música és una manera de viure, una cosa natural".
-
Cultura i Espectacles
El far de Darío Fo a Terrassa: "El teatre era el periòdic parlat i dramatitzat del poble"
-
Cultura i Espectacles
A Terrassa hi ha unes quantes geishes